Majówka 2016

Zapraszamy do nas na majówkę.
Atrakcyjna oferta cenowa:
180 zł ( apartament 4 os.)
210 zł (apartament 5 os.)
Ceny dotyczą pobytów na min. 3 noce.
Przy dłuższych pobytach możliwość negocjacji ceny.
poddabie

Festiwal Legend Rocka w Dolinie Charlotty

Festiwal Legend Rocka – festiwal odbywający się cyklicznie od 2007 roku w amfiteatrze położonym w Dolinie Charlotty. To niezapomniane i pełne wrażeń widowisko, które już na stałe wpisało się w kalendarz letnich wydarzeń kulturalnych w Polsce. Koncerty w Dolinie Charlotty charakteryzują się niezwykłą atmosferą, która pozwala cieszyć się muzyką w wyjątkowy sposób. Ze względu na przepiękne usytuowanie amfiteatru i jego kameralność, kontakt z muzykami nie jest utrudniany przez tłumy ochroniarzy i metalowe zapory barierek, co daje poczucie niesamowitej bliskości z artystami. Festiwal Legend Rocka to impreza, która słynie z urokliwego miejsca, ponadczasowej muzyki, niezapomnianych wrażeń i wspaniałej organizacji.

Tegoroczna, dziewiąta już edycja Festiwalu Legend Rocka będzie naprawdę wyjątkowa ze względu na wspaniały występ wirtuoza gitary Carlosa Santany, Roberta Planta – fenomenalnego wokalisty Led Zeppelin oraz od lat niezmiennego, kultowego zespołu ZZ TOP.

źródło: http://www.legendyrocka.com/

11258476_920478154662763_3635868440807365973_n

źródło: LOT Ustka

Klocki LEGO w Ustce

NIESAMOWITE BUDOWLE Z KLOCKÓW LEGO® JUŻ OD CZERWCA W USTCE
Już w czerwcu, a dokładniej 31 maja najsłynniejsze klocki na świecie przyjadą na trzymiesięczne wakacje do Ustki. To niebywała gratka dla młodszych, ale i tych nieco starszych fanów klocków LEGO®. Na wystawie organizowanej przez Pozytywne Inicjatywy z Pucka (prowadzącej m.in. Muzeum Kocham Bałtyk w Swarzewie) oraz Lokalną Organizację Turystyczną „Ustka i Ziemia Słupska” będzie można zobaczyć niesamowite budowle z klocków, których nie znajdziecie w standardowych zestawach.

źródło: LOT Ustka

Więcej informacji na: http://falaklockow.pl/o-wystawie

/11108883_920907711286474_8113456568032759907_n

Zachód słońca nad morzem

Zachód słońca to niezwykły spektakl, który podczas pobytu nad morzem można oglądać niemal codziennie.  Za każdym razem potrafi on nas na nowo zachwycać. Każdy zachód słońca jest jedyny w swoim rodzaju, niepowtarzalny. Zależy on od ułożenia chmur, temperatury otoczenia, a także od tego jak wygląda morze – pofalowane lub zupełnie gładkie jak tafla jeziora.

Będąc w Poddąbiu  zdecydowaliśmy się na spacer brzegiem morza w kierunku Ustki. Doszliśmy do jednego z wejść na plażę umiejscowionego w pobliżu kładki łączącej dwa brzegi małego potoku.  Tam usiedliśmy na konarze drzewa, aby w spokoju i odosobnieniu podziwiać zachód słońca. Nie byliśmy pewni, czy słońce wyjrzy zza chmur, których było dość dużo. Czekaliśmy jednak z nadzieją na to piękne widowisko.

Po kilku minutach naszym oczom ukazało się słońce, które zaczęło wyglądać zza chmur. To było dobry moment na parę fotografii zachodzącego słońca. Niestety po chwili słońce znów całkowicie się schowało. Cierpliwie czekaliśmy, gdyż mieliśmy nadzieję że jeszcze nam się ukaże, zanim całkowicie zniknie za horyzontem. Już po chwili ponownie cieszyliśmy się z pięknego widowiska.

Poniżej prezentujemy zdjęcia z tego magicznego wieczoru.

Spacer w Ustce

Mimo wiosennego chłodu warto udać się na spacer w Ustce.  O tej porze roku nie zastaniemy tam tłumu turystów. Będzie tylko plaża, wiatr, morze i my w pięknych okolicznościach przyrody. Po spacerze warto udać się do jednej z nielicznych restauracji, które są otwarte przez cały rok.